אביבית בר זוהר האח הגדול / האח הגדול 4: אביבית בר זוהר - האח הגדול בבגד ים / בסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם, סיפרה בר זוהר לעוקביה כי:

אביבית בר זוהר האח הגדול / האח הגדול 4: אביבית בר זוהר - האח הגדול בבגד ים / בסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם, סיפרה בר זוהר לעוקביה כי:. מתברר שהרבה לפני שבר זוהר חשבה להיכנס לתכנית הריאליטי האח הגדול, או מכרה לעולם את אושיית הפריס הילטון המנצנצת שלה, היא ניסתה. אביבית בר זוהר שמה מראה לדיירים מול הפנים על התנהגות שלהם אחרי שאתמול בלילה יצא על ישראל היום הגיע התור של מריה ורועי. אביבית בר זוהר האח הגדול. כזכור, זילבר נכנס לבית האח הגדול, במטרה לנסות לכבוש את בר זוהר מחדש, אך לאחר 48 שעות הוא ביקש לעזוב. הפוסט של אביבית בר זוהר באינסטגרם צילום:

דיירים מהעונות הקודמות של התוכנית,מתחילים לעלות שמות של מי שיכנס לאח הגדול. משטרת ישראל תתערב בנעשה בבית האח הגדול? אביבית בר זוהר (37), היא הדיירת הראשונה והיחידה שנכנסה לבית האח הגדול בכניסה השנייה והצליחה להגיע עד לגמר. את היום הזה אנו היהודים ועם ישראל כאחד מקדישים אותו להם, על הנתינה ההקרבה המצוינות שכמעט לא. אביבית בר זוהר בדרך להיות אמא לילד ראשון!?

אחות של אביבית בר זוהר בדרך ל"אח הגדול"?
אחות של אביבית בר זוהר בדרך ל"אח הגדול"? from img.mako.co.il
בתוכנית נאספים מספר מתמודדים שנבחרו על ידי הפקת התוכנית ומוכנסים למרחב מגורים מרווח ומפואר, המכונה בית האח הגדול. בין שהיותיה בבית האח הגדול, סיפקה בר זוהר לא מעט שערוריות שמילאו את מדורי הרכילות בכל טוב. כוכבת הריאליטי אביבית בר זוהר, שבעונה האחרונה של האח הגדול שינתה את תדמיתה, נחשפת בסרט תיעודי חדש שישודר ברשת (שבת, אחרי החדשות). אביבית יוצאת להגנת אלי באח הגדול. היא התפרסמה בעקבות השתתפותה בתוכנית המציאות ״האח הגדול״ בעונה הרביעית, ובהמשך השתתפה גם בעונתה התשיעית במהלך השנים הספקנו להתאהב בה, וכעת אנו רוצים לראות אותה כובשת את בימת הפסטיגל. אחד הדברים הבולטים בכל התמונות של בר זוהר הן העיניים התכולות המאפיינות אותה, הממוסגרות בריסים ארוכים. הפוסט של אביבית בר זוהר באינסטגרם צילום: אביבית בר זוהר על כן נקראו השניים לחדר האח הגדול, ונשאלו האם הם מעוניינים בדייר נוסף ואף הראו להם את האודישן של הבחור המדובר.

אחרי שפורסם בשבת נכנסים דיירים חדשים לבית האח הגדול והדיירים הם דיירי עבר של האח הגדול.

אביבית בר זוהר האצילית, המדהימה רציתי לבקש מימך סליחה סליחה סליחה. אחרי שחשפנו כאן לראשונה כי אביב עבר על חוקי התוכנית ומסר מידע אסור לאביבית בר זוהר ובתגובה הוחלט להדיח אותו מהתוכנית. שניהם השיבו בחיוב, וביום ראשון הקרוב יכנס. הסרט ליווה אותה מיציאתה מהבית שבנווה אילן. הפעם בסרטון שהועלה ביוטיוב נראה כי אביבית וערן מתנשקים וכנראה חושבים שהמצלמות לא יקלטו זאת. אביבית העלתה לאינסטגרם תמונה שלה בים ובתמונה היא רשמה:זה המקום שהכי מרגיע אותי הים לפני הבלאגן.. אביבית בר זוהר שחזרה לקדמת הבמה אחרי שהפכה לכוכבת העונה באח הגדול ממשיכה ליצור סביבה רעש גם אחרי שיצאה,רק לפני כמה ימים דווח בכל אתרי הבידור על כך שהיא עברה לדירת יוקרה בתל אביב לדירה לפי הדיווחים שהייתה שייכת לאייל גולן. אביבית בר זוהר בדרך להיות אמא לילד ראשון!? אם יש לה קשיים בחוץ לכאורה, לפי מה שהיא רומזת, שתצא מיד ותטפל בעצמה ובחיים שלה ולא תמשיך לרמוס אנשים באח הגדול. למרות שהרבה חושבים שמדובר בעדשות מגע בצבע, דיירת האח הגדול לשעבר החליטה לשים סוף. לא נסעתי ולא הייתי עם האינסטגרם. אביבית בר זוהר מפתיעה שוב? יוצאת האח הגדול ואושיית האינסטגרם אביבית בר זוהר חשפה בפני העקובים שלה שהיא בשלה לשלב הבא בחייה!

אביבית בר זוהר מפתיעה שוב? ברגע שמתפרסמים כל השלדים שיא הסטייל. בסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם, סיפרה בר זוהר לעוקביה כי: הסרט ליווה אותה מיציאתה מהבית שבנווה אילן. אביבית בר זוהר שמה מראה לדיירים מול הפנים על התנהגות שלהם אחרי שאתמול בלילה יצא על ישראל היום הגיע התור של מריה ורועי.

TMI | אביבית בר זוהר קיבלה צוות שיתעד אותה גם מחוץ לבית ...
TMI | אביבית בר זוהר קיבלה צוות שיתעד אותה גם מחוץ לבית ... from images.maariv.co.il
בסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם, סיפרה בר זוהר לעוקביה כי: באחד הרגעים בסרט, בר זוהר חושפת את הוריה ושואלת אותם מה הם הרגישו כלפי המהפך שעברה בשבע השנים האחרונות. אביבית ושלומי והבה האח הגדול. גם אני חטאתי בשיפוטיות ייתר עליך. אל תבכי עבור סופי, ארגנטינה. אביבית בר זוהר, שכל דמיון בין איך שהיא נראית כיום לאיך שנראתה פעם הוא מקרי בהחלט חושפת זה טבעי. אביבית איבדה את זה לחלוטין, ויקטוריה מעוררת את המיניות בבית וארגנטינה אכלה אותה עם סופי. לא נסעתי ולא הייתי עם האינסטגרם.

אביבית ושלומי והבה האח הגדול.

שניהם השיבו בחיוב, וביום ראשון הקרוב יכנס. אביבית בר זוהר דיירת האח הגדול חושפת סירטון בעירום בהיותה נערת אגו. אביבית ושלומי בימים טובים יותר. גם אני חטאתי בשיפוטיות ייתר עליך. אחד הדברים הבולטים בכל התמונות של בר זוהר הן העיניים התכולות המאפיינות אותה, הממוסגרות בריסים ארוכים. באחד הרגעים בסרט, בר זוהר חושפת את הוריה ושואלת אותם מה הם הרגישו כלפי המהפך שעברה בשבע השנים האחרונות. כוכבת הריאליטי אביבית בר זוהר, שבעונה האחרונה של האח הגדול שינתה את תדמיתה, נחשפת בסרט תיעודי חדש שישודר ברשת (שבת, אחרי החדשות). בין שהיותיה בבית האח הגדול, סיפקה בר זוהר לא מעט שערוריות שמילאו את מדורי הרכילות בכל טוב. אביבית בר זוהר על כן נקראו השניים לחדר האח הגדול, ונשאלו האם הם מעוניינים בדייר נוסף ואף הראו להם את האודישן של הבחור המדובר. חשבנו שיעבור הרבה זמן עד שנזכה לראות תמונות ראשונות של אביבית בר זוהר והחבר הדנדנש שלומי והבה , בטח תמונות של השניים מתנשקים, אבל יש מי שעשתה לנו חיים קלים והביאה לנו אותם בלי מאמץ, טוב לא תמונות אלא וידאו, שזה הרבה יותר שווה. אל תבכי עבור סופי, ארגנטינה. אביבית בר זוהר שמה מראה לדיירים מול הפנים על התנהגות שלהם אחרי שאתמול בלילה יצא על ישראל היום הגיע התור של מריה ורועי. החליטה מיד בצאת השבת (אמש) לשתף את אלפי עוקביה כי היא החליטה לשמור את השבת.

אחרי שפורסם בשבת נכנסים דיירים חדשים לבית האח הגדול והדיירים הם דיירי עבר של האח הגדול. למרות שהרבה חושבים שמדובר בעדשות מגע בצבע, דיירת האח הגדול לשעבר החליטה לשים סוף. היא התפרסמה בעקבות השתתפותה בתוכנית המציאות ״האח הגדול״ בעונה הרביעית, ובהמשך השתתפה גם בעונתה התשיעית במהלך השנים הספקנו להתאהב בה, וכעת אנו רוצים לראות אותה כובשת את בימת הפסטיגל. לא נסעתי ולא הייתי עם האינסטגרם. באחד הרגעים בסרט, בר זוהר חושפת את הוריה ושואלת אותם מה הם הרגישו כלפי המהפך שעברה בשבע השנים האחרונות.

האח הגדול 4: אביבית בר זוהר - האח הגדול בבגד ים
האח הגדול 4: אביבית בר זוהר - האח הגדול בבגד ים from 4.bp.blogspot.com
יום שגרתי של אביבית בר זוהר: אביבית בר זוהר עושה רושם שהיא מוכנה כבר לשלב הבא של חייה וחולמת על להיות ילד ראשון. נירו לוי ואיציק זוהר בפיצוץ ענק. בתוכנית נאספים מספר מתמודדים שנבחרו על ידי הפקת התוכנית ומוכנסים למרחב מגורים מרווח ומפואר, המכונה בית האח הגדול. אל תבכי עבור סופי, ארגנטינה. הכירו את אביבית בר זוהר, או במילה אחת: אחד הדברים הבולטים בכל התמונות של בר זוהר הן העיניים התכולות המאפיינות אותה, הממוסגרות בריסים ארוכים. אביבית בר זוהר, שכל דמיון בין איך שהיא נראית כיום לאיך שנראתה פעם הוא מקרי בהחלט חושפת זה טבעי.

אחד הדברים הבולטים בכל התמונות של בר זוהר הן העיניים התכולות המאפיינות אותה, הממוסגרות בריסים ארוכים.

אביבית בר זוהר האח הגדול. לא נסעתי ולא הייתי עם האינסטגרם. היום זהו יום עצוב למדינת ישראל, הבהירה בר זוהר והוסיפה כי זהו יום שבו אלפים מחיילנו הטובים נהרגו או נרצחו בפעולות האיבה והטרור על ידי טרוריסטים ופיגועים שונים למיניהם. אחרי הפרידה המתוקשרת של אביבית בר זוהר ואיש העסקים צחי מרקור היה נראה שכל אחד ימשיך לדרכו אלה שלא ממש כך פני הדברים, למרות שאחרי הפרידה היו דיווחים שהכל נגמר ברוח טובה ובני הזוג נפרדו כאשר הם עדיין שומרים על קשר חברי מסתבר שהעניינים רק מסתבכים. אביבית בר זהר, אגו, האח הגדול, האח הגדול 4. אביבית בר זוהר שמה מראה לדיירים מול הפנים על התנהגות שלהם אחרי שאתמול בלילה יצא על ישראל היום הגיע התור של מריה ורועי. אם יש לה קשיים בחוץ לכאורה, לפי מה שהיא רומזת, שתצא מיד ותטפל בעצמה ובחיים שלה ולא תמשיך לרמוס אנשים באח הגדול. אביבית ושלומי והבה האח הגדול. אביגיל גרושתו של דוד רביבו האח הגדול. אביבית בר זוהר (37), היא הדיירת הראשונה והיחידה שנכנסה לבית האח הגדול בכניסה השנייה והצליחה להגיע עד לגמר. שניהם השיבו בחיוב, וביום ראשון הקרוב יכנס. היא התפרסמה בעקבות השתתפותה בתוכנית המציאות ״האח הגדול״ בעונה הרביעית, ובהמשך השתתפה גם בעונתה התשיעית במהלך השנים הספקנו להתאהב בה, וכעת אנו רוצים לראות אותה כובשת את בימת הפסטיגל. אחרי שחשפנו כאן לראשונה כי אביב עבר על חוקי התוכנית ומסר מידע אסור לאביבית בר זוהר ובתגובה הוחלט להדיח אותו מהתוכנית.

נפילת משטר האייטולות» מערוץ אגו לבית האח הגדול: אביבית בר זוהר. אביבית בר זוהר בדרך להיות אמא לילד ראשון!?
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama